zondag 2 maart 2014

Posted by Bartspot |
Héél even dacht ik dat Two Door Cinema Club zijn derde album uit had gebracht. Nee hoor, het blijkt het tweede album van Satellite Stories te zijn. Nou was ik daar bij eerste album van deze Finse indierock band al eerder ingestonken. Maar ze lijken echt als twee druppels water op elkaar. Het leuke is echter dat Satellite Stories het album uit hebben gebracht dat ik bij Two Door Cinema Club éigenlijk had gehoopt, maar met Beacon niet helemaal uitkwam. Dus, terug naar Satellite Stories. In 2012 hadden ze al een fantastisch upbeat, vrolijk indie album genaamd Phrases To Break The Ice. Wel meermaals op repeat gehad, maar toch mijn top-30 destijds niet gered. Waarbij ik mezelf nu echt opvraag waarom! Het tweede album van Satellite Stories blinkt weer uit in net zo aanstekelijke indie gitaarpop. Het is dansbaar, het is vrolijk. Het zit zéker goed in elkaar. Uiteindelijk is het echter toch bijna plagiaat ten opzichte van TDCC. Maar ja, ik maal er niet om. Wedermaal op repeat deze plaat.



0 reacties:

Een reactie posten