dinsdag 21 oktober 2014

Posted by Bartspot |
Confession: ik ben géén groot liefhebber van dEUS en Tom Barman. Ik heb album "In A Bar, Under The Sea" uit 1996 destijds grijs gedraaid, maar ben daarna nooit meer onder de indruk geraakt van nieuw materiaal. Ok, "Ghosts" van "Keep You Close" uit 2011 heeft nog vaak aangestaan, mede doordat mijn zoon (5 jaar) dat een geweldig nummer vindt. Héle hoge verwachtingen van de nieuwe samenwerking tussen Tom Barman en techno-dj/producer CJ Bolland had ik dan ook niet bij het luisteren. Ik moet na drie luisterbeurten echter erkennen dat de mannen samen een prima album in elkaar hebben gezet. Spannend, ontzettend divers, verassende samenwerkingen zoals bijvoorbeeld op "Singing Man" (Tom Smith van de Editors) en een rappende Tom Barman op "Catlike". De mannen zoeken duidelijk grenzen op en komen er helemaal mee weg.



0 reacties:

Een reactie posten